Articole culinare
1 - 10 articole afişate din cele 209 găsite
-
Hraneste-te sanatos!
-
O jumatate de pahar de vin rosu in fiecare zi te poate proteja impotriva cancerului de colon, au aratat studiile specialistilor. Studiile au mai aratat ca o dieta bogata in struguri poate preveni aparitia acestui tip de cancer foarte des intalnit.
Detalii articol
-
Stiri culinar.ro
-
La masa de Craciun este nelipsita o cana de vin fiert, rosu si parfumat, care sa-ti incalzeasca simturile si sa te relaxeze. Insa stii cum sa prepari cel mai bun vin fiert?!
Detalii articol
-
Greutatea ideala
-
Barbatii care fara a fi alcoolici, sunt bautori de vin -sa zicem constanti, au observat ca pierd cateva kilograme (daca se intampla sa aiba un surplus ponderal) imediat ce incep sa bea numai apa. Si totusi, multi reprezentanti ai lumii masculine pretind ca au obtinut rezultate impreÂsionante in faza 1 a metodei Montignac, continuand sa bea generosul pahar de vin la care nu accepta sa renunte la sfarsitul mesei.
Detalii articol
-
Stiri culinar.ro
-
La conferinţa de presă organizată marţi, 3 aprilie, la Timişoara, cu trei zile înainte de ediţia a IX-a a Salonului Internaţional de Vinuri VINVEST au fost prezentate atât ultimele pregătiri ale marelui eveniment deschis publicului larg, cât şi cele ale Concursului Naţional de Vinuri şi Băuturi Alcoolice VINVEST care începe mâine, 4 aprilie şi este dedicat producătorilor de alcool din România.
Detalii articol
-
Stiri culinar.ro
-
În 22 martie 2012, VINVEST Timişoara a organizat, la Bucuresti, o conferinţă de presă consacrată ediţiei a IX-a a Salonului Internaţional de Vinuri VINVEST Timişoara. Conferinţa, găzduită de Restaurantul Trattoria La Nostalgia (strada Primo Nebiolo, zona Kiseleff, Bucureşti), a reunit reprezentanţi ai instituţiilor partenere, autorităţi centrale, parteneri media şi jurnalişti.
Detalii articol
-
Stiri culinar.ro
-
Au mai ramas doar sapte zile pana la deschiderea oficiala a celei de-a saptea editii a Targului International de Vinuri GoodWine, ce se va desfasura in perioada 30 martie – 01 aprilie 2012 in spatiul expozitional gazduit de World Trade Plaza Bucuresti.
Detalii articol
-
Stiri culinar.ro
-
PROVINO a adus in inima Transilvaniei peste 300 de soiuri de vin si a antrenat publicul, atat specialisti cat si simpli vizitatori, intr-un maraton de evenimente dedicate vinului, la care au participat peste 5.000 de persoane. Complexitatea evenimentelor PROVINO si prezenta festivalului in spatiul public clujean in scopul promovarii vinurilor inscrise in festival au impus un nou standard evenimentelor de profil.
Detalii articol