Vinul rosu tine cancerul la distanta

postat de in 2007 Noi 20

  • O jumatate de pahar de vin rosu in fiecare zi te poate proteja impotriva cancerului de colon, au aratat studiile specialistilor. Studiile au mai aratat ca o dieta bogata in struguri poate preveni aparitia acestui tip de cancer foarte des intalnit.

  • j0384859_767541.jpg
    Cercetatori de la Universitatea din California au descoperit un ingredient in struguri, numit "resveratrol” care blocheaza calea chimica prin care se imprastie celulele canceroase in organism. Ei spera ca aceasta descoperire sa ajute la gasirea unui tratament eficace impotriva oricarei forme de cancer.

    "Aceasta descoperire este incredibila, pentru ca ne arata ca substantele continute de struguri pot bloca eficient calea prin care se dezvolta cancerul de colon - chiar inainte ca o tumora sa apara”, a spus Dr. Holcombe, cel care a condus studiul respectiv.

    Echipa lui Holcombe a facut experimente pe pacienti diagnosticati cu cancer de colon. Cei care au primit zilnic cate o pastila care continea praf extras din struguri au avut o evolutie mai mult decat interesanta; tumorile nu s-au imprastiat, chiar daca deocamdata cele existente au ramas.

    Substanta continuta de struguri se mai gaseste si in vin si in alune. Insa ceea ce a mai descoperit echipa din California este ca substanta respectiva nu este mai eficienta in cantitati mai mari; de aceea este vorba despre o anumita cantitate de praf de struguri, respectiv de vin.

 

Comentarii (0)

 
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!
 


Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parolă
Invizibil pe forum (nu ma adauga in lista de utilizatori activi pe forum)
 
Ati uitat parola?
Înregistrare
0.2317 :: 5.07MB