Cat de avantajos este Tae Bo pentru sani?

(0)
admin postat de
Numele Tae Bo a fost ales din combinatia din cunostiintele

TAE si sportul de contact BOx-ul.TAE mai inseamna Total Awareness

Excellence Body Obedience ( totala constientizare

excelenta ascultare a corpului ). Tae

Bo include acelasi lovituri ca la karate, dar nu a fost creat pentru lupta sau

pentru autoaparare. El mai combina baletul, tae kwan do, dans hip-hop si

antrenament cu greutati si sunt foarte practicate de vedetele de peste ocean,

dar si de cele de la noi.









Avand in vedere

ca iarna isi intra in drepturi trebuie sa facem cateva exercitii de tonifiere

pentru ca sanii reprezinta cel mai bine feminitatea. Exercitiile tae-bo pentru sani vor fi exercitii de intarirea sanilor,

dar si de ridicarea acestora.









Sfaturi pentru

practicarea in siguranta a Tae-Bo-ului:


- executa incet, jos si usor loviturile de picioare si pumni. Orice ai face, nu

azvarli pumnii si picioarele inca de la primul antrenament. Progreseaza incet

si loveste cu picioarele la o inaltime de aproximativ o jumatate de metru

deasupra solului, in special la loviturile laterale si la cele prin intoarcere.

Trebuie sa stii ca in artele martiale picioarele sunt arme cu care se loveste

asupra partii inferioare a corpului, iar cu pumnul se loveste asupra partii

superioare a corpului.


- nu se recomanda mai mult de trei antrenamente pe saptamana. Se incepe cu un

antrenament pe saptamana si se ajunge la trei. Poti ...
mari numarul de atrenamente

doar daca ai o buna conditie fizica.


- alterneaza perioadele de antrenament intens cu cele de antrenament usor.


- alege-ti un antrenor specializat.


- nu trece de perioada de incalzire, inainte de antrenament.


- fa un control medical.





Se executa pentru

incalzire 20 rotiri de brate in fata apoi 20 in spate, 30 forfecari rapide in

plan orizontal apoi in plan vertical, rotim antebratele de 20 de ori spre

exterior apoi spre interior.



Veti

incepe prin a va aseza in genunchi stand in palme, cu acestea apropiate in fata

si veti incepe sa faceti flotari, lasandu-va pieptul in jos cat de mult puteti.

Nu uitati ca trebuie sa flexati coatele spre exterior, la nici un exercitiu

coatele nu se vor tine drepte. Veti face 10 repetari a cate 2 serii.



Acelasi

exercitiu puteti sa-l faceti dar cu palmele departate, formand intre brat si

umar un unghi de 90 de grade. Veti face 10 repetari a cate 3 serii. Nu uitati

sa expirati atunci cand va veti ridica.



Urmatorul

exercitiu este special pentru tonifierea si ridicarea sanilor. Veti sta in

picioare cu picioarele lipite. Va aplecati in fata si veti sta in maini. Veti

incepe ca exercitiile de mai sus cu flotari, dar avand picioarele intinse,

intre trunchi si picioare formandu-se un unghi de 90 de grade. Bratele vor fi

tot departate pe aceeasi lungime de unda cu umerii, privirea in fata si

veti incepe lasandu-va in jos cat de mult puteti, flexandu-va coatele spre

exterior.





Veti

face 15 repetari a cate 7 serii. Nu uitati sa respirati, deoarece aceasta este

foarte importanta, mai ales pentru lucrarea adecvata a muschilor.
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite