Sfaturi pentru exercitii rapide in perioada sarbatorilor

(1)
admin postat de
Sfatul I:



Ultimele

cercetari au demonstrat ca bicicleta e un mod util si eficient pentru a avea un

abdomen perfect. Asa ca puteti sa faceti un pic de timp sa va urcati pe

bicicleta, macar 20 de minute dimineata.



Picioarele

trebuie sa fie cat mai aproape de pamant, ca abdomenul sa lucreze din greu, un

model semi-alungit ar fi bun pentru un plus de confort.



Aceasta permite

dezvoltarea capacitatii pulmonare, imbunatatirea sistemului cardio-vascular,

intarirea picioarelor si a abdomenului.









Sfatul II:



Incercati sa

faceti cat mai multe fandari; acest exercitiu este potrivit pentru picioare,

cand este combinat cu un program nutritional. Cu mainile la ceafa, spatele

drept, indoaie genunchiul si fandeaza-l lateral, apoi repeta si cu celalalt

picior. Fa cel putin trei serii a cate 15 repetari. Pentru diversificare, poti

face si fandari frontale, dar ai grija sa tii spatele drept.









Sfatul III:



Munca din casa sa

stiti ca ajuta...De ce? Pentru ca 10 minute in bucatarie, gatind, spaland

vasele, facand curatenie fac cat 30 de minute la sala. Poti sa incerci si

metoda de a urca scarile pana la apartament sau sa mergi pe jos 10-15 minute

pana la supermaket, conteaza, sa stii.









Sfatul IV:



Greutatile...Sunt

eficiente pentru lucrarea muschilor, ridicarea de greutati face muschii sa

creasca - si cu cat ai mai multi muschi, cu atat arzi mai multe calorii (in

timpul oricarei ...
activitati). Muschii ard foarte multe calorii doar incercand sa

se mentina - chiar si atunci cand dormi. Incerca sa faci 8 pana la 10

repetitii, dar daca nu poti, 8 sunt de ajuns.









Sfatul V:



Esti blocata la

birou, ai o tona de lucruri de facut? Ce ar fi sa incerci sa faci exercitii

isometrice, este vorba despre stretching sau, pe

intelesul tuturor, dezmortirea articulatiilor si tonifierea muschilor, cu

ajutorul unor miscari de intindere.









Sfatul VI:



Oboseala te-a

cuprins si pur si simplu, nu mai vrei sa faci nimic? Vrei doar sa stai pe

canapeaua confortabila si sa te uiti la televizor? In cazul acesta iti

recomanda un exercitiu de 5 minute in timpul pauzei publicitare. Un exercitiu

de acest gen urmareste sa "definitiveze" tonifierea musculaturii

abdominale, denumit, in jargonul de specialitate, "lumanarea".

Respira adanc, controleaza-ti fiecare miscare a picioarelor si mentine muschii

abdominali incordati.









Sfatul VII:



Cei mai multi

instructori sunt de acord cu faptul ca genoflexiunile, indiferent daca

folosesti sau nu haltere, sunt cea mai rapida cale catre coapse mai ferme.



Pe langa faptul

ca genoflexiunile sunt un exercitiu pentru muschii coapselor, executarea acestui

exercitiu intareste muschiul cardiac . Pentru ca accelereaza

metabolismul si circulatia sanguina contribuie la sanatatea intregului

organism. Se recomanda: doua seturi de 10-20 exercitii.
Alte articole cu:
fitness
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite