Trei zile sa fii mai frumoasa

(0)
admin postat de


Salata verde, peste, fructe: acestea sint alimentele care te vor face ca, dupa trei zile, sa fii in forma: vei radia, pielea ta va deveni luminoasa, ridurile se atenueaza si te vei simti mai relaxata.

Urmeaza dieta de trei zile, recomandata de doctorul Nicholas Perricone, profesor la Yale Medical School, in cartea "Pielea cu riduri". Doctorul iti recomanda ca timp de trei zile sa consumi aceste alimnte de doua ori pe zi, avind grija ca restul alimentelor sa fie bogate in proteine si substante hranitoare (legume, fructe, preparate pe baza de soia).






Cel mai important aliment este pestele, de preferat somon, pentru ca este bogat in proteine, necesare pentru refacerea celulelor. In general, femeile nu au dieta bazata pe proteine si, ca rezultat, pielea imbatrineste.





Pestele contine si acizi grasi esentiali puternici (3 omega), care reduc efectul inflamator al celulelor si au efect benefic asupra celulelor nervoase, in mod special. Ca urmare, starile depresive se diminueaza, sistemul imunitar functioneaza mai bine si posibilitatea de aparitie a infectiilor este redusa.





Una dintre greselile frecvente este adoptarea unei diete cu putine grasimi sau chiar fara grasimi. Acizii grasi nu trebuie eliminati din alimentatie, pentru ca sint benefici pentru sanatate. Lipsa lor duce la slabirea organismului, aparitia depresiei, creste riscul aparitiei bolilor cardiovasculare si a ...
obezitatii. Exista acizi grasi care ajuta la arderea grasimilor din organism. Cu alte cuvinte, poti arde grasimile consumind acizii grasi corespunzatori. Pestele este o sursa importanta de astfel de acizi benefici.





Pestele mai contine o substanta numita DMAE, excelenta pentru sanatatea sistemului nervos, imbunatatind memoria. In plus, impulsurile nervoase circula mai bine, mentinind tonusul muscular.

Cind pielea imbatrineste, se lasa, apar ridurile. DMAE, in cantitati ridicate, asa cum am vazut, creste tonusul muscular si intirzie aparitia procesului de "cadere" a pielii.





Un al doilea aliment benefic pentru sanatatea pielii este salata verde, pe care poti sa o combini cu ulei de masline si suc de lamiie. Salata contine antioxidanti care actioneaza ca antiinflamatori asupra celulor, si, de asemenea, are acizi grasi (6 omega). Si uleiul de masline are astfel de acizi grasi benefici pentru organism, cum este acidul oleic ce ajuta celulele sa absoarba acizii grasi esentiali. Mai mult, substanta numita polyphenol, care se gaseste in uleiul de masline, reduce riscul aparitiei atacului de cord. Sucul de lamiie, spre deosebire de otet, are mari cantitati de antioxidant si vitamina C.





La desert, ideale sint fructele de padure (zmeura, afine, capsuni), pe care in aceasta perioada le gasesti congelate, si pepenele galben. Aceste fructe au antioxidanti, care actioneaza ca substante antiinflamatoare. In general alimentele colorate au un nivel ridicat de antioxidanti. Fructele de padure au avantajul ca nu ridica nivelul zaharului din singe (spre deosebire de banana, de exemplu), care are ca efect imbatrinirea pielii. Mai exact, cind zaharul din singe creste rapid si constant, se "ataseaza" colagenului din piele, rapindu-i elasticitatea, flexibilitatea. Pepenele galben are vitamina A, hranind pielea, si apa, hidratind-o.





Aceste alimente trebuie consumate de doua ori pe zi, trei zile la rind, iar restul alimentelor trebuie sa contina proteine (cum sint produsele de soia, de exemplu). Si nu uita sfatul general al nutritionistilor: sa bei intre opt si zece pahare de apa plata pe zi.





Dupa aceasta dieta, vei simti ca esti in forma, fizic, mental, plina de energie. Vei observa ca pielea ta arata mult mai bine, este mai radianta, cearcanele au disparut, ridurile s-au diminuat.
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite