DIETA petru doamne cu vointa

(0)
admin postat de
Aceasta dieta

este recomandata de catre departamentul de cardiologie pentru pacientii bolnavi

de inima care trebuie sa piarda in greutate repede si sanatos. Dieta este rapida,

arde grasimile. Secretul este ca mancand dupa dieta se ard mai multe calorii

decat cele continute in mancare. Dieta spala organismul de unele toxine si da

senzatia de "ma simt mai bine”. Dieta se bazeaza pe consumul zilnic de supa arzatoare

de calorii. Aceasta supa poate fi mancata ori de cate ori simtim foame. Mananci

atata cat poti si oricand in timpul zilei, caci mancand aceasta supa de fapt

arzi calorii. Luati aminte! Cu cat mancati mai mult din aceasta supa, cu atat

pierdeti mai mult in greutate. In timpul regimului, categoric NU!: bauturi

alcoolice, paine, zahar, prajeli, miere de albine.































RETETA DE SUPA 1.

6 cepe mari 2. o varza 3. o legatura de telina 4. doi morcovi 5. doi ardei grasi

6. 0,750 kg. rosii (se poate inlocui cu bulion) 7. condimente de orice fel 8.

un cub de supa de vita Knor Nota Unde nu se mentioneaza bautura, se bea apa,

suc de fructe neindulcit, ceai, cafea, lapte degresat. Nu bauturi carbogazoase.

Progres Dupa 7 zile - daca se respecta cu sfintenie regimul, se pierd 5-7 kg.
Ziua 1: supa,

fructe (nu banane). Se recomanda pepene galben sau verde.
Ziua 2: supa,

vegetale (fara grasimi), mai ales frunze: varza, salata, un cartof fiert cu putin

ulei.
Ziua 3: ...
combinatia

celor doua zile, mai putin cartoful.
Ziua 4: supa, 3

banane, lapte cat poti, apa.
Ziua 5: supa cel

putin o data, 300-500 gr. Carne de vita, pui sau curcan, fara piele, grasime, 3

rosii sau 6-8 pahare de bulion.
Ziua 6: supa, carne

de vita (curcan) oricat, vegetale cu frunze verzi (fara cartofi).
Ziua 7: supa,

orez, mazare, suc de fructe neindulcit, legume. Alimente care pot fi consumate

fara restrictii: Proteine a) animale: orice carne slaba, oua tari, lapte

degresat, iaurt, branza de vaci, urda, telemea desarata; b) vegetale: radacini

crude, zarzavat si legume crude, fructe proaspete, in afara de nuci, alune,

castane; Glucide: numai cele din legume, fructe si salate. Grasimi:

uleiuri vegetale, margarina Sare: 5 gr. pe zi
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite