O noua descoperire: caloriile negative

(0)
admin postat de






Toate alimentele au calorii. Nici unul dintre ele nu are, de fapt, "calorii negative". Asa numitele alimente care au calorii negative sint cele au nevoie de mai multe calorii pentru a se digera decit cantitatea pe care o contin.






Mai exact, organismul trebuie sa munceasca foarte mult pentru a extrage caloriile din aceste alimente. Avantajul acestui tip de consum este ca grasimile se ard in mod natural.





Organismul are nevoie de 150 de calorii pentru a digera o portie de desert de 400 de calorii, astfel ca va cistiga 250 de calorii pe care trebuie sa le consume, pentru a nu se depune grasimi. Potrivit teoriei caloriilor negative, trebuie sa consumi alimente ce au 100 de calorii si care necesita in medie 150 de calorii pentru a fi digerate. Astfel, arzi 50 de calorii pe masura ce maninci.





De exemplu, 100 de grame de broccoli contin 25 de calorii si necesita, pentru a fi digerate, 80 de calorii, rezultind o pierdere de 55 de calorii si scaderea cantitatii de grasimi.





Exista numeroase alimente care au un nivel scazut de calorii, au gust bun si proprietati calorice negative. Daca vrei sa slabesti, nu este cazul sa te infometezi. Asadar, slabeste natural.





Important este sa incluzi in regimul zilnic astfel de alimente si sa maninci echilibrat. Poti, de exemplu, sa iti incepi dimineata cu o salata de fructe, la prinz sa alegi legume, iar seara o portie de carne slaba.





Iata ...
citeva dintre alimentele cu un continut caloric negativ, care trebuie consumate crude, pentru a avea efectul scontat:





legume: asparagus, broccoli, fasole, varza, morcovi, conopida, telina, ardei iuti, castraveti, andive, usturoi, salata, ceapa, spanac, dovlecei


fructe: mere, afine, grapefruit, lamii, portocale, ananas, zmeura
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite