Pastreaza-ti greutatea ideala

(0)
admin postat de


DIMINEATA: fructe
- fie 1-2 buc piersici, mere, caise, grapefruit, kiwi, banane, etc
- fie pui intr-un blender 150 ml apa plata si fructe min 150g de tipul capsuni, zmeura, mure, afine, coacaze, sau ca si cele de mai sus, si-ti prepari un nectar delicios. Nectarul poate fi facut mai consistent utilizand sucul de la o leguma si un fruct ? suc de morcov si 1 mar, suc de sfecla cruda si piersici, etc
Testeaza, cauta reteta potrivita. Este indicat cand consideri ca ai intrat in criza de timp.

Dupa cca 3 ore, daca apare foamea poti manca o gustare - o salata de cruditati - fara paine, sau 1-2 felii de paine graham, integrala, cu seminte si cereale si salata de vinete alaturi de o mica salata de varza alba; sau o omleta din albusuri sau oua integrale, cu salata de cruditati, fara paine.
Aceasta gustare poate fi chiar un alt fruct.

DUPA AMIAZA
- o supa / ciorba de legume
- felul doi de tipul: carne de pui / peste si un tip de legume ( fasole verde, varza, conopida, broccoli, spanac, ciuperci, dovlecei, vinete), alaturi de mari salata de cruditati, dar fara paine.

Gustarea de dupa amiaza poate fi si numai 30 buc de fistic, 15 buc de migdale sau jumatati de nuca. Sunt foarte calorice, nu depasi numarul. Acestea vor fi crude nu prajite sau cu sare.

SEARA se vor evita alimentele care contin grasimi sau sunt preparate prin prajire.
Un fel de peste cu legume si mari salate de ...
cruditati; paste cu legume si o salata de verzituri.
Alte articole cu:
program alimentar
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite