Un frigider umplut cu sanatate

(1)
admin postat de
Umpleti frigider cu fructe de sezon, cum ar fi fructe de padure, grapefruit, lamai, pepene verde, pepene galben, caise, visine, capsuni, mandarine, portocale, piersici, mere, gutui si struguri, si legume, cum ar fi fasole verde, castraveti, rosii, ardei gras, ridichi, varza alba, varza rosie, urzici, ciuperci, vinete, telina, conopida, broccoli, dovlecei, bame, spanac, stevie etc. Legumele au multe surse de vitamine si minerale, de care organismul dvs. are nevoie pentru a ramane sanatosi.

Alimente pe baza de carne, un bun exemplu ar fi cea de pui fara piele (piept, aripi, copane) si cea de curcan dezosata, avantajul constand in procentul mult mai scazut de grasimi. Carnea de pui contine o mare cantitate de proteine necesara unei alimentatii echilibrate, ceea ce face ca medicii nutritionisti sa o recomande cu incredere in dietele de slabit.

Laptele proaspat este o sursa uimitoare de proteine, carbohidrati, grasimi, minerale si vitamine. Laptele pasteurizat este un aliment diferit, ce nu ofera aceleasi beneficii precum laptele proaspat.

Carnea de peste contine vitaminele A (necesara cresterii organismelor tinere si stimularii formarii globulelor rosii; lipsa vitaminei A duce la tulburari ale vederii, la uscarea pielii si la caderea parului), D (combate rahitismul), B (asigura functionarea sistemului nervos, protejarea pielii, a ochilor si a mucoaselor). Datorita continutului bogat ...
in fosfor, carnea de peste are o actiune binefacatoare asupra sistemului nervos.

Acestea sunt exemple de alimente ce n-ar trebuie sa lipseasca din casa dvs. Mancarea constituie un element important al sanatatii organismului.
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite