9 mancaruri care te ajuta sa te simti satul

(0)
admin postat de
Daca vrei sa mananci sanatos si sa te saturi rapid, ai grija ca meniul tau sa contina fructe, legume, proteine slabe si cereale integrale. Iata cele noua produse pe care ar trebui sa te bazezi:

 

Fasolea

Este deosebit de satioasa, dar si sanatoasa in acelasi timp. Poate fi preparata atat ca fel principal, cat si ca garnitura. Fasolea este plina de fibre ce ajuta la scaderea colesterolului, antioxidanti, vitamine si minerale. Incearca sa renunti macar o zi pe saptamana la carne, in favoarea unor preparate din fasole – supa, salata sau iahnie.

 

Cerealele integrale

Ai o gama larga din care poti alege, fie ca vorbim de paine integrala, biscuiti sau fulgi de ovaz si orz. Toate acestea contin proteine si fibre solubile, care te ajuta sa te simti satul pentru mai mult timp.

 

Fructele

Fructele contin fibre, antioxidanti, vitamine si minerale. De asemenea, continutul crescut de apa le determina sa iti potoleasca rapid senzatia de foame. Combina fructele cu alte alimente bogate in fibre si proteine.



Verdeturile

Verdeturile sunt extrem de nutritive, asa ca te hranesc mai bine decat alte tipuri de alimente. Prepara o salata verde cu topping de nuci, fasole sau branza – va reprezenta un pranz gustos si satios! Poti servi salata cu un produs din cereale integrale, pentru a obtine o masa hranitoare.

 

Legumele bogate in amidon

Sunt mai consistente decat alte tipuri ...
de legume, asa ca te ajuta sa te simti satul fara sa consumi o cantitate prea mare. Consuma cu incredere cartofi – inclusiv cartofi dulci –  si mazare.

 

Lactatele cu continut scazut de grasimi

Produsele lactate de toate tipurile sunt pline de calciu si proteine​​, iar studiile au aratat o legatura intre consumul de lapte si pierderea in greutate. Alege lactatele sarace in grasimi si include-le in alimentatia zilnica. Prepara-ti cat mai des salata cu branza, fructe amestecate cu iaurt si cafea cu lapte.

 

Somonul, tonul si alte tipuri de peste

Pestele gras, precum somonul, tonul, macroul si heringul contine un numar ridicat de calorii dar, de asemenea, este plin de vitamine si Omega 3. Grasimile sanatoase sunt recomandate pentru sanatatea inimii si pentru pastrarea unui nivel normal al colesterolului. Proteinele se digera mai greu, asa ca raman in organismul tau pentru mai mult timp, ajutandu-te sa te simti satul.

 

Nucile

Nucile au aceleasi beneficii ca pestele. Fiind pline de proteine si grasimi sanatoase, reprezinta o alternativa excelenta pentru carne. De asemenea, nucile au un continut ridicat de fibre. Foloseste nuci prajite in salate sau in deserturi.

 

Ouale

Pentru a evita problemele de sanatate, ouale ar trebui consumate cu moderatie. Oul contine minerale, proteine si vitamine si este excelent in salate, sandvisuri sau mancat ca atare – fiert sau prajit in foarte putin ulei.
recomandari

Ce trebuie sa stiti cand pregatiti o salata
 

Ca sa realizati o salata buna nu trebuie sa ...

citește—

In revista Tetra Pak Magazine (95/2008) se prezinta argumente in favoarea cresterii consumului de lapte si ...

citește—

Preocupa-te de sanatatea organismului! Invata sa alegi alimentele care iti sunt benefice si sa renunti la ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite