Inamicii dietei

(0)
admin postat de




De cite ori nu te-ai suparat pe tine pentru ca nu te-ai tinut de promisiune si te-ai indepartat de la regimul alimentar pe care ti-ai fi dorit sa il urmezi cu strictete? Nu trebuie sa te judeci prea aspru, reprosindu-ti lipsa vointei sau a motivatiei. Exista citeva pericole care te pindesc si pe care trebuie sa le cunosti. Abia atunci vei sti ce sa faci pentru a nu mai gresi in viitor.








1. Ai sarit peste micul dejun


Ai plecat pe fuga la serviciu. Inainte de a bea o cana de cafea si de a alerga spre locul de munca, gindeste-te ca absenta micului dejun dauneaza regimului alimentar echilibrat. Mai tirziu ti se va face foame, dar vei fi prea ocupata cu treburile de serviciu pentru a te mai gindi la o masa sanatoasa. Astfel, cel mai probabil, in momentul respectiv vei minca produse de patiserie sau snacksuri.





Antidot: Cel mai bine ar fi sa iti faci un obicei din a minca dimineata, inainte de a pleca la serviciu. Pentru diminetile grabite, apeleaza la batoane de cereale sau un fruct, care trebuie sa fie la indemina.





2. Sotul, copiii maninca, iar tu nu poti renunta


Cind copiii si sotul prefera mincarurile cu sos, pizza, cartofii prajiti, nu le poti scoate din meniu. Si chiar maninci si tu alaturi de ei. Din nefericire, aceste mincaruri sint bogate in grasimi si calorii.





Antidot: Pentru tine, pastreaza o portie mai mica din aceste mincaruri si o portie mai mare de salata. Poti ...
incerca mincaruri cu un continut mai redus de grasimi si pentru ceilalti membri ai familiei.





3. Evenimente sociale unde maninci....


De cite ori iesi in oras sau te duci in vizita maninci mult. Nu te poti abtine sa nu comanzi ce e mai bun pentru tine, o portie de friptura cu cartofi prajiti sau spaghete ori pizza. Ai nevoie de o strategie pentru a face fata acestor momente, pe care sa o respecti intotdeauna.





Antidot: Cauta in meniu mincaruri cu putine grasimi, alege carnea la gratar si nu cea prajita si opteaza pentru salate fara sosuri sau cere sa ti se aduca separat, pentru a controla ce si cit maninci.





4. Cite un pic, cite un pic


Citeva chipsuri in timp ce trebaluiesti prin casa, o bucatica de prajitura in timp ce gatesti. Cind maninci intre mese, de cele mai multe ori ai o alta ocupatie, cum ar fi privitul la televizor sau cititul. Si atunci nu mai iei in calcul ce si cit maninci.





Antidot: Fixeaza-ti citeva reguli, cum ar fi: "Nu maninc in masina sau in timp ce ma uit la televizor". Si tine evidenta la tot ce consumi, chiar si cele mai marunte alimente. Astfel, te vei gindi de doua ori inainte de a consuma o prajiturica in timpul filmului.





5. Asteptari prea mari, prea curind


Dupa citeva luni in care te-a preocupat intens ce si cit ai mincat, acul cintarului nu pare sa se miste prea mult. Fixindu-ti asteptari prea mari pentru un termen prea scurt este o mare greseala, pe care multe persoane o fac. Iar daca nu iti ating scopul, iti pierzi motivatia si renunti.





Antidot: Fixeaza-ti obiective realiste, incercind sa inaintezi cu pasi mici. Progresind putin cite putin vei capata incredere in tine si iti va fi din ce mai usor sa respecti regulile pe care ti le-ai impus.
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite