Mai slaba in fata calculatorului

(0)
admin postat de


Controlul greutatii este o simpla ecuatie matematica: pentru a pierde din greutate trebuie sa arzi mai multe calorii decit consumi. Stind la birou, devii o persoana sedentara si esti tentat sa rontai tot felul de gustari, astfel ca ecuatia de mai sus devine un obiectiv greu de atins.







Sugestii





Solutia este sa profiti de potentialul sistemului de digestiv la maxim, in perioada in care esti la birou. Iata citeva trucuri:





Rontaie cu moderatie


Multa lume prefera sa guste cite ceva in timp ce lucreaza la calculator. Daca te numeri printre aceste persoane, pregateste-te sa ai la indemina produse sanatoase (de exemplu, un mar), pentru a nu fi nevoit sa apelezi la magazinul de la colt in ultimul moment, alegind mincaruri "periculoase". Incearca sa nu iti tii produsele pe care le-ai cumparat sa le rontai la serviciu pe birou, ci pastreaza-le intr-un sertar. Asa nu vei fi tentat sa le maninci pina le dai gata, pentru ca vor fi ascunse.





Bea 2 litri de lichide


In acelasi timp, tine la vedere sticla cu apa. Astfel, vei bea cu usurinta cele opt pahare de apa zilnic, recomandate de nutritionisti. Sticla cu apa trebuie sa stea permanent in apropierea calculatorului.





Planifica prinzul


Cosnuma o parte din masa de prinz pe la 11.30, iar dupa-amiaza, cind "te loveste foamea", maninca restul. Planificarea mesei de prinz pentru a potoli foamea este una dintre cele mai inspirate solutii. ...
Si, cel mai bine, este sa iti aduci prinzul de acasa.





Miscare


Nu uita sa te ridici din cind in cind de la calculator. Evita sa corespondezi cu colegii de serviciu prin mail si comunica personal, deplasindu-te la biroul lor. Urca pe scari si nu cu liftul. Parcheaza masina cit mai departe de usa de la intrare. Ia pauze scurte din cind in cind. Plaseaza cosul de gunoi cit mai departe de birou, astfel incit sa te ridici pentru a arunca ceva. Tine telefonul mai departe sa fie nevoie sa te intinzi pentru a ajunge la el.







Exercitii in afara orelor de program


Incearca sa recuperezi orele pe care le-ai petrecut in fata calculatorului, facind miscare inainte si dupa programul de serviciu. Daca nu locuiesti prea departe de locul de munca, mergi pe jos. Daca nu, mergi la sala, aproape de serviciu sau aproape de casa.





Prietenii de ajutor


Discuta cu colegele de serviciu, daca si ele isi doresc sa slabeasca. Impartasiti-va trairile, luati masa impreuna, sustineti-va reciproc.





Foloseste-te de calculator


Daca tot stai la calculator, in timpul liber foloseste resursele pentru a-ti planifica mesele, pentru a calcula calorii sau pentru a schimba impresii pe forum cu alte persoane care doresc sa piarda din greutate.
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite