Mancaruri care alunga stresul

(0)
admin postat de
Desi de multe ori visam la vacanta si ne promitem ca vom munci mai putin si ne vom relaxa mai mult, stresul reuseste sa ne influenteze din plin viata. Exista zile in care problemele curg una dupa alta, la munca si acasa, iar oboseala isi spune din plin cuvantul.



Pentru a te lupta in mod natural cu efectele stresului, nu ai nevoie de pastile sau tratamente scumpe. Tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca te hranesti corespunzator: ai nevoie de vitamina B, acid folic, omega 3, magneziu si antioxidanti. Iata ce iti recomandam sa introduci in alimentatia de zi cu zi:

 

Vitamina B6

O poti obtine din avocado, cartofi copti, banane, naut, ton si fasole verde fiarta. Cu ajutorul vitaminei B6 organismul tau va produce serotonina, substanta ce te calmeaza si te binedispune.









Salata de ton cu cartofi si fasole intruneste mai multe ingrediente cu continut ridicat de vitamina B6, fiind prin urmare, o alegere ideala pentru un pranz rapid.







 

Vitamina B12

O gasesti in scoici, lapte degresat, iaurt fara grasimi, somon, sardine si carne de pui. Alaturi de alte tipuri de vitamina B, B12 ajuta la producerea unei substante calmante ce iti va relaxa psihicul si te va face sa te simti in forma.









Rondele de clatite cu somon si crema de branza sunt atat deliciose cat si suficient de aspectuoase, cat sa alunge orice urma de stres!







 

Acid folic

Se afla in sparanghel, naut, linte, ...
fulgi de ovaz, suc de portocale si verdeturi. Acidul folic are rol in producerea dopaminei, substanta asociata cu sentimentul de placere.









Sparanghel cu sos de smantana si creveti este un fel de mancare original si creativ, care va alunga stresul chiar inainte de a-l gusta.







 

Magneziu

Il poti gasi in migdale, seminte de floarea soarelui, spanac, tofu si orez salbatic. Magneziul este responsabil de producerea dopaminei si, de asemenea, are efect calmant si energizant.









Pui chinezesc cu orez salbatic este perfect pentru iubitorii bucatariei chinezesti.







 

Vitamina C

Se gaseste in broccoli, varza de Bruxelles, ardeii rosii si verzi, capsune si in sucul de portocale. Vitamina C stimuleaza sistemul imunitar si lupta impotriva distrugerii neuronilor.









Inghetata de capsuni este o incantare, chiar daca vremea nu tine cu noi. Stesul nu are nicio sansa sa se instaleze!




recomandari

1.Mancarurile bazate pe amidon

Mancarurile cu amidon ca painea, cereale, orez, paste si cartofi ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite