Pastreaza-ti sanatatea pielii prin alimentatie

(0)
admin postat de
 

De cele mai multe ori alegem sa cumparam creme si seruri scumpe, neglijand faptul ca acestea nu vor face minuni in lipsa unui stil de viata sanatos. Adevarata sanatate vine din interior, asa ca daca iti doresti sa ai o piele frumoasa, este necesar sa adopti o alimentatie corespunzatoare. Iata ce ar trebui sa consumi pentru a avea un ten de invidiat:

 

Afine

Datorita antioxidantilor pe care ii contin, afinele previn deteriorarea celulelor. Consumul regulat al acestor fructe are un puternic efect pe termen indelungat, antioxidantii luptand impotriva radicalilor liberi si protejand pielea de factorii nocivi din mediul inconjurator.

 

Kiwi, guava si capsune

Consumul acestora previne aparitia ridurilor si stimuleaza producerea colagenului in organism. Secretul consta in Vitamina C, care poate imbunatati semnificativ calitatea pielii, luptand impotriva ridurilor si deshidratarii. De asemenea, vitamina C reduce inflamatiile si pungile de sub ochi.

 

Stridii

Stridiile contin o cantitate ridicata de zinc – un factor important in refacerea tesuturilor. Zincul are un rol esential in producerea colagenului, protejand astfel structura pielii si permitandu-i sa isi pastreze tineretea. Tot zincul are proprietati antioxidante, hraneste celulele, protejeaza unghiile, parul, scalpul si ochii. Daca nu te impaci cu gustul stridiilor, poti apela la alte surse de zinc: fasole, nuci, carne ...
de crab si homar, cereale integrale si produse lactate.

 

Pasta de rosii

Oamenii de stiinta spun ca una din substantele continute in pasta de tomate, licopenul, reduce riscul de arsuri solare. Avand in vedere faptul ca soarele poate dauna sanatatii pielii, orice ajutor in plus este binevenit. In afara de pasta de tomate, un efect asemanator il au cartofii dulci, spanacul, pepenele verde, pepenele galben si mango.

 

Carne de somon

Somonul te poate ajuta sa iti mentii pielea elastica si fina, prin continutul sau de Omega3. Acest element reface lipidele din piele, ceea ce iti mentine tenul tanar si hidratat, reduce inflamatiile si elimina iritatiile. Alte surse de Omega3 sunt semintele si nucile.

 

Iaurt

Iaurtul contine Vitamina A – importanta pentru sanatatea pielii – si este o sursa de proteine si vitamine. Toate acestea te vor ajuta sa ai un ten luminos si sanatos. Recomandat este iaurtul simplu, fara zahar si arome.

 

Migdale

Migdalele sunt bogate in Vitamina E si in grasimi sanatoase, ce scad colesterolul si mentin tineretea pielii.

 

Spanac

Spanacul contine beta-caroten, un antioxidant puternic ce contribuie la regenerarea celulelor pielii. Persoanele care consuma frecvent spanac au un ten mai stralucitor si mai tanar.
recomandari

Preocupa-te de sanatatea organismului! Invata sa alegi alimentele care iti sunt benefice si sa renunti la ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite