Cupa Agenţiilor la Gătit by Lidl: 3 zile de sărbătoare cu idei şi ingrediente, cu cei mai creativi 300 de români

(0)
admin postat de


Au fost acordate 90 de premii în total, atât la proba principală, cât și la probele speciale, atât pentru priceperea din bucătărie, cât și pentru creativitate. Premiul cel mare, Agenţia Anului la Gătit, oferit de Lidl, a fost câştigat de Geometry Global, cu echipa Cu De Toate. Vedeți toate premiile, imagini de la Cupă și panorame 360 cu farfuriile create pe site-ul evenimentului, www.cupaagentiilor.ro/gatit



În primele două zile ale evenimentului (15 și 16 iulie), echipele au preparat rețetele pregătite și testate de acasă, în care au reintepretat creativ câte un ingredient secret și le-au prezentat juriului. În ziua finalei, cele mai bune 12 echipe calificate s-au întrecut pe o singură rețetă: souffle de ciocolată sau lava cake, cunoscut și temut de unii ca moelleux au chocolat. Un desert simplu, cu ingrediente de bază, dar căruia echipele i-au putut adăuga un ingredient-semnatură, o demonstrație de creativitate și execuție, ca-n publicitate. Dincolo de învelișul pufos, aștepta ciocolată lichidă, care e musai să erupă în farfurie odată despicată prăjitura.

 

Agenţia Anului la Gătit, premiul oferit de Lidl, a ajuns la Geometry Global, trofeul fiind adus de echipa lor, Cu de toate. După ce în prima zi au gătit mămăligă fusion (sau Mamaling pe degete 2015), în finala au impresionat cu cel mai bun lavă cake, ...
adăugând un ingredient-semnatura pe lângă lista de bază.

 




Premiul al doilea a mers la The Kooks de la Advice Students, care au câştigat datorită unui vulcan ciocolatiu cu mascarpone:

 



 

Premiul al treilea a fost luat de Bake'n'roll Bookster, care au întregit podiumul, aşezându-se pe un loc 3 binemeritat, cu un lava cake cu chilli

 



 

Premoniţia celor de la GOLin Farfurie s-a adeverit, pentru că juraţii au golit farfuria celor de la Golin, al căror lava cake a și fost încoronat pentru locul IV:

 



 

 

Georgiana Tugearu (PR & CSR Manager Lidl România), Carmen Georgescu (Marketing and Communication Manager Electrolux), Romana Rista (Director de Operaţiuni Privileg şi Project Manager Chef Parade România), Maria Belu-Burtea (Editor în Chief, Click! Poftă bună), Alexandra Sârbu (Project Manager Gustos.ro) și Emanuel Babucea (Brand & Sales Manager, Zepter România), au jurizat cele 3 zile de competiție și au fost impresionați de evoluțiile echipelor.

 

Premiile speciale

 

Premiul special Secret Ingredient by Electrolux a fost obţinut de două echipe în loc de una singură, atât de multe şi de minunate au fost interpretările creative ale ingredientelor alese de echipe în reţetă de la proba principală. Cele două echipe câştigătoare au fost ICEE Cookies (de la Think digital) cu reţetă de Basmati ai Quattro Formaggi avec Poulet Mermel şi PRIME Taste (de la Prime) cu reţeta lor de Cupcakes cu bacon a la PRIME.

 

La şcoala de cooking Chef Parade, participanţii la Cupa Agenţiilor au dat frâu liber creativităţii cu ajutorul electrocasnicelor Electrolux cu care aceasta este dotată. Mai mult, concurenţii au beneficiat de un training de specialitate din partea Electrolux pentru a învăţa cum cuptorul CombiSteam sau plita cu inducţie InfiniteInduction™ îi pot ajuta să atingă perfecţiunea culinară. Astfel, aceştia au fost pregătiţi să răspundă provocării Electrolux de a integra un ingredient secret într-un mod inedit în reţetele cu care au participat la competiţie.

 

„Am fost impresionaţi de pasiunea şi creativitatea de care au dat dovadă participanţii la Cupa Agenţiilor. Ei au integrat în reţetele lor ingrediente secrete precum vinul, scorţişoară, fisticul sau lime-ul şi, cel mai important, au dat frâu liber imaginaţiei şi s-au distrat în bucătărie. Sperăm că la anul şi mai multe agenţii să răspundă provocării IQads, deoarece un lucru este clar: foarte multe persoane sunt pasionate de gătit, iar când pasiunea este susţinută de electrocasnice de top, rezultatele nu pot fi decât pe măsură”, declară Carmen Georgescu (Director de Marketing şi Comunicare Electrolux România).

Electrolux a premiat echipele Think Digital şi Prime, care au impresionat prin creativitate cu premiul Secret Ingredient, care a constat într-un Sport Blender Electrolux oferit fiecărui membru al celor 2 echipe.

 

Încălzirea pentru competiţia principală a fost asigurată, în primele 2 zile, de probă specială Joacă-te cu Jacobs, iar la sfârşitul celor 3 zile concurenţii au primit premii pe măsură: Fake it till you art it (pentru cea mai haioasă încercare de latte art), Reprofilează-te, fii barman (pentru cel mai bun mix care conţine cafea şi alcool) sau Simple is always a good idea (pentru cea mai “normală”, dar gustoasă cafea).

 

Competiţia specială Vara Bonduelle şi-a desemnat şi ea câştigătorii: în doar 10 minute, concurenţii şi-au demonstrat îndemânarea într-o probă fulger, care a adus culorile verii pe papilele gustative ale juraţilor Bonduelle:

 

Impresionaţi fiind de preparatele concurenţilor, juraţii Bonduelle au acordat Premiul mare Vara Bonduelle câte unei echipe din fiecare serie. BucatarIAA, sKUBISnacks, Creiere la capac, Active Chefs, The PRIME Taste, Cu De Toate şi Bake'n'roll Bookster.

Samdam, care a adus cele mai creative promoţionale şi o competiţie fulger în eveniment, a acordat 3 premii speciale echipelor care s-au remarcat în moduri creative. Astfel, Premiul pentru exuberanță a ajuns la Geometry Global aka Cu De Toate (sub forma unui bluetooth shower speaker), Premiul pentru un plus de energie măsurabilă a ajuns la Active Chefs de la Active Ad (sub forma unor dispozitive de fitness tracking), iar Premiul pentru cea mai bună comunicare în echipă la GOLin Farfurie de la GOLIN (sub forma unor hub-uri USB).

 

Ocean Fish a adus timp de 3 zile pește creativ, pentru deliciul participanţilor obosiţi de atâta gătit. Tot ei au oferit şi 3 premii tematice: cel pentru cea mai gălăgioasă echipa a ajuns la fetele de la Curcubeu pe Ceru' Gurii by Business Results (care punctau fiecare preparat cu vocalize victorioase), cel pentru cea mai colorată farfurie la Migdala Veselă by MVcom (care au adus cele mai multe culori la un loc), iar cel pentru cea mai fresh reţeta către 5 Knives by Five's (care au avut şi cea mai fresh echipa, gătind prima oară în formula asta). Fiecare premiu a constat în semipreparate din peste păstrate bine în câte o ladă frigorifică şi o invitaţie în fabrică Ocean Fish, ca să vadă cum se prepară şi se ambalează peştele creativ.

 

Training-urile tehnice susținute de Mugur Marinescu de la Electrolux și de Emanuel Babucea de la Zepter le-au usurat munca celor 28 de echipe în calificari.

IQads a acordat premii speciale pentru cei mai creativi romani, echipele meritând cu vârf și îndesat tocatoarele-premiu deja consacrate.

Echipa Pastellini a zâmbit aproape tot timpul, drept pentru care li s-a acordat premiul pentru cea mai veselă farfurie:

 





Premiul special Brainstorming Food a ajuns la Foodwisers, care au pregătit o rețetă înțeleaptă, numai bună de gătit pentru un plus de inspirație:



Echipa Food Nuevolution a primit premiul pentru Cel mai bun plating, opera Gretei, Art Directoul agenției Nuevo :



Cel mai bun preparat din curtea școlii este premiul pe care l-au primit Lunchbox, de la Outbox:

 

Pe IQads puteți citi mai multe în seria editorială dedicată evenimentului: reportajele live, echipele participante, partenerii evenimentului, endorserii partenerilor și antreprenorii creativi ai gătitului. Iar pe site-ul Cupei puteți vedea toate premiile speciale acordate în competiție și fotografii de la eveniment, dar și panorame 360 cu farfuriile echipelor.

Despre Cupa Agenţiilor la Gătit

 

Creativii ingredientelor, ai prezentărilor culinare şi suporterii lor îşi găsesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agenţiilor la Gătit. Aducem creativii în bucătărie din 2013 şi stârnim industria să se înfrunte în preparate. În 2015, Cupa Agenţiilor by Lidl a fost gazduită de Chef Parade Cooking School, a beneficiat de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele au fost gîtite sanatos cu Zepter. Participanții s-au jucat cu Jacobs și au degustat altă mâncare de pește de la Ocean Fish, în timp ce legumele au fost răsfațate de Bonduelle. Promoționalele creative au fost asigurate de Samdam.

Deliciul foto al evenimentului a fost asigurat de Miluta Flueras și de Fotograful Tau, sistemul open photobooth a fost oferit de S.Miles, fotografiile 360 ale preparatelor au fost facute de Produkt.ro, iar filmarea și montajul au fost asigurate de Ivan Creativ. Ajutoare de nădejde au fost voluntarii de la Brigada de Voluntari.

 

Cupa Agenţiilor la Gătit este un eveniment IQads, cu soluţii de la AdProduction, tipărituri creative de la Grafică şi Tipar, spectacol tehnic de la Five’s şi ajutoare de încredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Poftă bună!, La Cucina, Mixtopia şi Elevate.

Echipa IQads care a participat la înfăptuirea acestui eveniment: Marin Preda (Business Developer), Sandra Cristu (Project Manager & Editor), Mihaela Craciunescu (Project Manager), Andrei Barbu (Project Manager), Andrei Buhlea (Jr. Project Manager), Miruna Spataru (Sr. Editor).
recomandari

Piersicile sunt considerate adevarate comori ale naturii atat datorita faptului ca sunt extrem de savuroase ...

citește—

 
Cand gasesti zmeura
Poti culege sau cumpara zmeura de la sfarsitul lui iunie pana la inceputul ...

citește—

Decizia UNESCO de a include pe lista de patrimoniu cultura flamenco, castelele de oameni din Catalonia si ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite