Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii. „De ce gătim? Gătim pentru că ne plac momentele savurate în familie. Gătim pentru că ne place să împărtăşim emoţii cu cei dragi, pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi. Gătim pentru că ne relaxează şi pentru că avem ocazia să fim creativi în propria noastră bucătărie. Gătim ca să învăţăm, ca să interacţionăm, ca să naştem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka. „Aşa că de ce să ne limităm la reţete şi la timp? Vegeta nu vorbeşte despre gătit sau despre reţete. Vegeta vorbeşte despre emoţii și momente.” concluzionează Cristina Ghiurluc. Pagina de Facebook a brandului a fost relansată, iar pe 18 martie a fost prezentată aplicaţia Reţeta cuplului, unde cei care participă au şansa de a câştiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevărat inedit. Câştigător îşi va face cunoscută povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online şi a propriei pagini de web. Aplicaţia Reţeta cuplului a generat un interes mare în rândul utilizatorilor de Facebook. În primele două săptămâni, a generat aproape 1000 de reţete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitată de un număr din ce în ce mai mare de oameni. Strategia de comunicare Vegeta în social-media mai include conturile de Youtube, Instagram şi Pinterest. De asemenea, Vegeta se apropie de pasionaţii de gătit şi în restul mediului online. Brandul a iniţiat concursul prin care îşi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alături de Vegeta la acţiuni de implicare socială, la centre de plasament pentru copii. În plus, printre acţiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea în perioada următoare sunt şi activări în marile lanţuri de hypermarket-uri. În decursul acestui an, compania are ca obiectiv creşterea volumului de vânzări şi o mai mare vizibilitate in-store. Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementată de agenţia de comunicare integrată pastel.
Vegeta se găseşte în România în următoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mâncăruri): · Vegeta Original · Vegeta Găină · Vegeta Borş (original, cu legume, cu verdeţuri şi cu smântână) · Vegeta Naturella · Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste şi chifteluţe) · Vegeta Twist Naturella (cartofi, peşte, salată şi legume la grătar).
Muffins cu mere si nuci sunt o gustare delicioasa si sanatoasa, usor de pregatit. Reteta de briose cu fructe se prepara usor...
Muffins cu mere si nuciAș spune că la mine primăvara începe cu leurda, pe care o includ în cât mai multe preparate, iar azi mi-am delectat...
Omleta cu spanac si leurda - Reteta de primavaraEste o ciorba foarte gustoasa. Bulionul de zarzare ii da un gust absolut delicios si special!
Ciorba de pui cu bulion de zarzareTortul cu mousse alb si fructe de padure este o reteta usoara, delicata si racoroasa. Combinatia de dulce-acrisor este...
Tort cu mousse alb si fructe de padureAm gasit aceasta reteta in caietul bunicii si imi pare bine ca m-am hotarat sa o incerc. A iesit un chec pufos si aromat.
Chec cu nuci si rahatDupa culesul merelor din aceasta toamna, m-am gandit ca ma pot delecta cu un strudel cum am vazut reteta in caietul mamei...a...
Strudel cu mere din aluat de casaTort cu crema de ciocolata si rom – un desert rafinat, cu blaturi pufoase de cacao, insiropate cu caramel aromat, crema...
Tort cu crema de ciocolata si rom. Un desert aromat si delicios, perfect pentru orice ocazieFursecurile cu ciocolata sunt o gustare delicioasa, perfecta pentru a satisface pofta de dulce sau pentru a insoti o ceasca...
Fursecuri cu ciocolata - moi si dulci
Comentarii