Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii. „De ce gătim? Gătim pentru că ne plac momentele savurate în familie. Gătim pentru că ne place să împărtăşim emoţii cu cei dragi, pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi. Gătim pentru că ne relaxează şi pentru că avem ocazia să fim creativi în propria noastră bucătărie. Gătim ca să învăţăm, ca să interacţionăm, ca să naştem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka. „Aşa că de ce să ne limităm la reţete şi la timp? Vegeta nu vorbeşte despre gătit sau despre reţete. Vegeta vorbeşte despre emoţii și momente.” concluzionează Cristina Ghiurluc. Pagina de Facebook a brandului a fost relansată, iar pe 18 martie a fost prezentată aplicaţia Reţeta cuplului, unde cei care participă au şansa de a câştiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevărat inedit. Câştigător îşi va face cunoscută povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online şi a propriei pagini de web. Aplicaţia Reţeta cuplului a generat un interes mare în rândul utilizatorilor de Facebook. În primele două săptămâni, a generat aproape 1000 de reţete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitată de un număr din ce în ce mai mare de oameni. Strategia de comunicare Vegeta în social-media mai include conturile de Youtube, Instagram şi Pinterest. De asemenea, Vegeta se apropie de pasionaţii de gătit şi în restul mediului online. Brandul a iniţiat concursul prin care îşi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alături de Vegeta la acţiuni de implicare socială, la centre de plasament pentru copii. În plus, printre acţiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea în perioada următoare sunt şi activări în marile lanţuri de hypermarket-uri. În decursul acestui an, compania are ca obiectiv creşterea volumului de vânzări şi o mai mare vizibilitate in-store. Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementată de agenţia de comunicare integrată pastel.
Vegeta se găseşte în România în următoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mâncăruri): · Vegeta Original · Vegeta Găină · Vegeta Borş (original, cu legume, cu verdeţuri şi cu smântână) · Vegeta Naturella · Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste şi chifteluţe) · Vegeta Twist Naturella (cartofi, peşte, salată şi legume la grătar).
Credeți că pokemonii mănâncă Găluște cu prune? Poate încearcă găluștele făcute de Andrei .
Galuste cu pruneMusacaua greceasca de vinete este o reteta de musaca delicioasa, cu cartofi, vinete si cascaval, preparata in stilul...
Musaca greceasca de vinetePrajitura Floare de colt este o reteta de prajitura cu doua tipuri de creme si fructe, o prajitura delicioasa pe masura...
Prajitura Floare de ColtPentru lichior de bere veti avea nevoie de o sticla de bere, alcool, zahar si vanilie. Se amesteca toate ingredientele.
Lichior de bere de casaSunt iubitoare de salată de vinete și de orice gustare ce are la bază vinete. De aceea m-am încumetat să încerc și...
MutabalOua umplute cu crema cu avocado: un aperitiv delicios, simplu de preparat si cu un aspect placut. Puteti face aceasta reteta...
Aperitiv - Oua umplute cu avocadoAmandinele sunt prajiturile perfecte pentru iubitorii de balturi insiropate si crema de ciocolata. Prajitura este delicioasa...
Amandina insiropata cu cafeaIn principiu prajitura este cam la fel ca in prima postare, mai ales foile, dar am modificat crema, in sensul ca am redus din...
Prajitura Carpati(varianta imbunatatita)Pandispan cu prune si cacao - cea mai simpla si gustoasa prajitura cu fructe. Descopera reteta perfecta pentru un desert...
Pandispan cu prune si cacao. Cea mai simpla si gustoasa prajitura cu fructe
Comentarii