Slabeste usor cu regimul Montignac

(0)
admin postat de
Nu e greu deloc. Montignac nu iti cere sa renunti la alimentele tale preferate sau sa te infometezi. Din contra, dieta Montignac te invata cum sa combini alimentele pentru a-ti pastra silueta sau pentru a slabi.

In primul rand, exista o serie de reguli de baza de care nu trebuie sa uiti: nu amesteca lipidele sau proteinele cu glucide (paine, orez integral, fasole uscata); incearca sa reduci consumul de cartofi, zahar si bauturi carbogazoase.

Mesele pot fi de 2 feluri: protido-lipidice (proteine si lipide consumate cu glucide cu IG<35) sau glucidice (glucide cu IG intre 35 si 50 - pot fi consumate doar cu glucide cu IG<35); micul dejun poate fi glucidic sau protido-lipidic. Pranzul este numai si numai protido-lipidic. Cina poate fi glucidica sau protido-lipidica. Pauzele dupa mese trebuie sa fie de 3 ore.

Nu se bea apa in timpul mesei sau cu mai putin de 1/2 ora inainte (numai dupa masa) Fructele crude nu se consuma in timpul sau la sfarsitul mesei ci numai cu min 1/2 ora inainte. Singurele fructe crude ce pot fi consumate oricand sunt capsunile si fructele de padure (cele care in engleza se termina in berry). Morcovul se consuma numai crud (are IG<35) prin prelucrare termica ii creste IGul la peste 50 - deci este interzis. (Culinar.ro Forum, Mon).

Pentru mai multe detalii, retete si suport, incearca aici, pe Culinar.ro Forum.
recomandari

Interviu cu Michel Montignac

 
In primul rand vreau sa va multumesc pentru aceasta ...

citește—

 Prevenirea aterosclerozei si a maladiilor cardiovasculare se realizeaza, asadar, prin combaterea ...

citește—

Printre multitudinea curelor de slabire si a dietelor pe care le putem gasi acum, care de care mai drastice si ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite