Ce sa mananci ca sa nu-ti fie frig - 5 alimente care-ti tin de cald

(0)
admin postat de
Prin unele parti ale Romaniei a inceput deja sa ninga, iar temperaturile au scazut peste tot. Astfel ca, toti incercam sa ne incalzim cum putem. Bineinteles, o ciocolata calda sau un ceai bun rezolva imediat problema, insa doar pe termen scurt. 

Exista si cateva feluri de mancare care, odata ce le-am mancat, ne tin de cald cam toata ziua. Iata 5 dintre acestea:

1. Ciorba de fasole neagra 

Boabele de fasole neagra sunt o sursa buna de fier si cupru. Acest lucru se traduce prin faptul ca, de indata ce mancati ciorba de fasole, muschii vostrii vor primi mai mult oxigen si veti experimenta o senzatie de incalzire generala. 

De asemenea, o portie de ciorba de fasole contine si in jur de 15 grame de proteine si fibre, ce va vor intari sistemul imunitar, tinand departe racelile si gripele.

2. Supa crema de dovleac 

Dovleacul este bogat in vitamina A, dar si in magneziu. Astfel ca, o portie de supa crema de dovleac va asigura organismului o "injectie" de magneziu, care va creste activitatea enzimelor si productia de energie. In urma acestor procese, caldura corpului creste cu cateva grade. 

3. Orez salbatic 

Orezul salbatic contine carbohidrati complecsi, care sunt greu de digerat. Acestia declanseaza in organism mai multe reactii chimice, care va vor incalzi corpul destul de multa vreme.

4. Mancare condimentata 

Mancarea condimentata este buna in zilele friguroase, dar cu masura. ...
Condimente precum paprika, piper negru, chimen, coriandru etc., accelereaza metabolismul si sunt un catalizator pentru circulatia periferica. Astfel ca, nu veti mai resimti frigul in degetele de la picioare, un lucru pe care cu totii ni-l dorim in zilele friguroase.

Insa, atunci cand mancarea este prea condimentata, prea iute, puteti incepe sa transpirati, eliberand astfel caldura din corp. 

5. Banane 

Bananele sunt bogate in B-uri si magneziu, substante care stimuleaza productia de hormoni din glanda tiroida, care regleaza temperatura corpului in zilele cu temperaturi scazute. 

O singura banana asigura 10% din doza zilnica de magneziu si B-uri.

Sursa articol: care2.com
Sursa foto: themayorsplace.com
recomandari

Pentru ca un preparat sa aiba gust, adica savoare, trebuie sa aiba condimente. De mii de ani oamenii pun la ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite