Vino să vezi ce vrăji fac 28 de agenții în bucătărie, la Cupa Agențiilor la Gătit by Lidl

(0)
admin postat de
8 pare că-i număr magic, căci atâtea agenții se vor înfrunta în eveniment, pe 15 și 16 iulie, pentru un loc în finala de pe 17 iulie. Câte echipe, atâtea ingrediente secrete intrerpretate în mod creativ, tot atâtea preparate care o să gâdile plăcut papilele gustative ale juraților și tot atâtea prezentări spectaculoase.

Care sunt echipele participante

Curioșii care ar fi vrut să tragă cu ochiul în bucătăria internă a participanților pot să afle chiar de la ei, din seria editorială de interviuri cu echipele participante de pe IQads, care au fost cele mai dezastruoase experiențe în bucătarie, ce-are de-a face publicitatea cu bucătăritul sau cum s-au format echipele.

Cele 28 de echipe, cu numele lor de scenă de la Gătit. Pentru puțin suspans, vă lăsăm să ghiciți cine e fiecare.


Să vă facem prezentările: echipa Cu de toate (Geometry Global) se întoarce pentru al treilea an, cu același nume, să culeagă laurii într-ale bucătăritului, PRIME Romania se transforma în The PRIME Taste, iar Advice Students împrumută din gloria trupei The Kooks, pentru un pic de inspirație cu sare și piper. Nielsen România crede ca ar putea păcăli juriul odată cu schimbarea numelui: The Zucchini Houdini în 2015 ia locul Nielsen’s Meerkats din 2014, iar echipa Pastel se alintă și se transformă, pentru câteva zile, în Pastellini ...
bune-de-te-lingi-pe-degete.

Ce gust credeți că are o porție de Creiere la Capac, o Migdală Veselă sau un Curcubeu pe Ceru' Gurii? Intrebați-i pe cei de la BrainUP, MVcom sau Business Results by Smart Ideas, par a avea rețeta pentru fiecare.

Mediafax Monitorizare se transformă pentru câteva zile în Mediafax Cookietorizare, în timp ce IAA Young Professionals au de lucru în BucătărIAA. Există și un The Freesome format din patru freelanceri neînfricați, dar și gustări offline de la agenția de digital Kubis, devenită sKUBISnacks.

Five's face spectacol tehnic și la gătit și amenință competiția cu 5 cuțite ascuțite în formula 5 Knives, în timp ce GfK sfătuiește competiția : Don't Trust The Skinny Chef. Tocăniții de la Promocrat s-ar putea să vrea să fure din Lunchbox-ul celor de la Outbox, dar Bake’n’Roll Bookster intră împăciuitori pe felie, la sfatul celor de la The Foodwisers (Foodwise).

AdProduction Team s-ar inspira din rețetele fetelor de la ISRA Cooking Insights, iar Nuevo promit să pornească un Food Nuevolution. Mercuisine360 e noua identitate Mercury 360, care împreună cu  Mercury Research & Friends dau mână cu mână într-o competiție prietenoasă cu Veverițele CONNECT-ate de la Connect Promotion, în timp ce diversitatea paletei este asigurată de InfiniTaste de la Infinit Solutions, susținuți îndeaproape de Activ Chefs de la Activ Ad. Alaiul se completează cu Golin și ThinkDigital.

Nici măcar după ce au copt rețetele, echipele n-au obosit: au mai avut timp să se gândească și la un logo, care să-i reprezinte în competiție. Vi le lăsam pe toate aici, cu tot cu numele agențiilor din viața de zi cu zi.



Cele 28 de echipe și numele lor din viața de zi cu zi. Ați ghicit bine?

Vi s-a făcut deja poftă?
Veniți să-i vedeți în acțiune pe bucătarii amatori ai industriei pe 15, 16 și 17 iulie, la Chef Parade. Come to the Chefs' side, we have recipes!

Despre Cupa Agențiilor la Gătit

Creativii ingredientelor, ai prezentărilor culinare și suporterii lor își găsesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agențiilor la Gătit. Aducem creativii în bucătărie din 2013 și stârnim industria să se infrunte în preparate. În 2015, Cupa Agențiilor by Lidl e găzduită de Chef Parade Cooking School, beneficiază de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gătite sănătos cu Zepter. Participanții se vor juca cu Jacobs și vor degusta altă mancare de pește  de la Ocean Fish, în timp ce legumele vor fi răsfățate de Bonduelle. Promoționalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agențiilor la Gătit este un eveniment IQads, cu soluții de la AdProduction, tipărituri creative de la Grafică și Tipar, spectacol tehnic de la Five’s și ajutoare de încredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia și Elevate.

Despre Lidl
De la intrarea pe piața românească în 2011, Lidl a devenit unul dintre cei mai importanți retaileri din România. În 2015, Lidl lansează Bucătăria Lidl, unde chef Florin Dumitrescu și actorul Andrei Aradits demonstrează că oricine poate găti simplu și original.

Bucătăria Lidl e locul de întâlnire a celor care iubesc mâncarea, gătitul și petrecerea timpului alături de cei dragi în jurul mesei. Creată sub forma unei platforme online, Bucătăria Lidl își propune să devină un loc de inspirație deopotrivă pentru cei experimentați și pentru cei care își doresc să învețe să pregătească rețete delicioase la prețuri avantajoase.

Despre Chef Parade
Conceptul Chef Parade este adus și dezvoltat în România de către Privileg Catering. Într-un spațiu modern, Chef Parade Cooking School găzduiește cursuri de gătit, petreceri, workshop-uri și team building-uri pentru corporații, adresându-se tuturor celor care vor să învețe, să se relaxeze sau să-și desăvârșească abilitățile culinare.

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experiență în realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucătări profesioniști din Europa, Electrolux aduce excelența culinară atât în cele mai renumite bucătării ale lumii, cât și în casele utilizatorilor.

Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune în fiecare lună un ingredient secret, însoțit de trucuri profesionale pentru a-l integra ușor și simplu în rețetele realizate chiar în bucătăria proprie. Astfel, Electrolux aduce excelența în bucătărie nu doar prin tehnologie de top, ci și prin informațiile și sugestiile care dezvoltă creativitatea culinară. Pe platforma pot fi găsite informații despre istoria, valorile nutritive, rețete și idei de folosire a ingredientului secret al lunii în meniul de zi cu zi. Toate aceste sfaturi și secrete culinare sunt oferite de Electrolux în parteneriat cu Chefi profesioniști.

Despre Zepter
Zepter International a fost fondat în 1986 iar produsele sale revoluționează permanent universul gătitului. Vasele Zepter Masterpiece alcătuiesc un sistem unic ce permite o preparare corectă a hranei sănătoase, iar sistemul de vidare VacSy păstreaza corect alimentele și le prelungește durata de viață. Cu Zepter economisiți alimente, energie, timp și bani, dar cel mai important, vă protejați sanatatea.

Despre Jacobs
Jacobs Kronung este ceașca de cafea aburindă care te trezește blând dimineața și îți promite că vei avea o zi frumoasă. Este Alintaroma care te îmbie și care te îndeamnă să te oprești pentru câteva minute și să lași vorbele să vină de la sine. Între tine și cei câțiva prieteni de suflet. Doar voi. Câteva minute. Anul acesta, Jacobs își invită consumatorii la o nouă provocare “Joaca-te cu Jacobs“. Iubitorii cafelei sunt invitați să își redescopere cafeaua preferată de zi cu zi și să încerce gusturi deosebite, cu ajutorul rețetelor inovatoare propuse de cafeaua Jacobs.

Despre Bonduelle
Grupul Bonduelle este lider mondial în legume prelucrate și unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de legume conservate și congelate din România. Bonduelle este condus de o Viziune în care alimentația vegetală este esențială pentru o viață mai bună, cu impact asupra sănătații și a mediului înconjurător. Dat fiind că alimentația vegetală ar trebui să fie tot mai prezentă la mesele de zi cu zi, Misiunea Bonduelle este să dezvolte cultura de a mânca legume pentru sănătate și placere. Un brand care a câștigat încrederea consumatorilor, Bonduelle a obținut distincțiile Superbrand, Best Buy Award și QuDal.

Despre Samdam
Grupul Samdam oferă de mai bine de 20 de ani  soluții complete și personalizate de produse promoționale, cadouri premium, cadouri business, textile, echipamente de lucru și programe de loialitate. Experiența, profesionalismul și flexibilitatea echipei Samdam le oferă clienților încrederea că proiectele lor se află pe mâini bune, încă de la prima colaborare.

Despre Ocean Fish
Ocean Fish este o companie 100% românească, înființată în anul 1998, fiind liderul de piață la semipreparate din pește, fructe de mare și pește congelat sau afumat. Compania deține o fabrică modernă, utilată la cele mai înalte standarde internaționale. Întregul proces de producție are loc sub un sistem de management autorizat al siguranței produselor alimentare. Ocean Fish a devenit prima opțiune a consumatorilor în ceea ce privește produsele de pește de calitate superioară.
Alte articole cu:
eveniment gastronomic
recomandari

Alături de Lidl ai avut mereu parte de experiențe culinare inedite. De data aceasta, călătoria culinară ...

citește—

Stii exact ce pui in mancare
La restaurant poti avea surprize neplacute, avand in vedere ca nu ai de ...

citește—

Se stie ca inainte de descoperirea focului oamenii primitivi se hraneau cu
fructe, radacini si carne ...

citește—
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite