Inspresso biodegradabile Julius Meinl, capsulele ce fac bine naturii!

(0)
admin postat de

Grija pentru natură este în centrul preocupărilor Julius Meinl, iar gama de capsule demonstrează acest lucru: Inspresso biodegradabile nu conțin aluminiu, sunt 100% industrial-compostabile și realizate din resurse regenerabile.


Capsulele biodegradabile sunt compatibile cu sistemul Nespresso®* și sunt ideale pentru a fi savurate în confortul propriei locuințe: te bucuri de o cafea premium și de un moment savuros doar pentru tine, în timp ce faci bine planetei. Mai mult, acestea se bucură și de încrederea consumatorilor: au obținut, în 2021, titlul Votat Produsul Anului** pentru inovație în categoria capsule.


Orice aromă ai alege, reduci deșeurile la minimum, fără să îți faci griji în privința aromei: sigiliul special protejează cafeaua de oxigen pentru ca tu să te bucuri de gustul vienez inconfundabil.












































Espresso Crema îți oferă o aromă plină și echilibrată, realizată din boabe premium Arabica din Nicaragua și Honduras, cu o notă de robusta asiatică. Ristretto Intenso îți propune un gust dulce și cremos, datorită boabelor Arabica din America Latină și Africa de Est, alături de un amestec din cele mai bune Robusta asiatice.

Sortimentul Lungo Classico este bine echilibrat și conține doar boabe 100% Arabica, din Brazilia și Columbia.  În același timp, pentru orice

...
moment al zilei, ai la dispoziție Espresso Decaf, un amestec de boabe Arabica din America de Sud și Centrală și boabe Robusta asiatice.




Capsulele Julius Meinl au o amprentă minimă de carbon, dar păstrează gustul premium pe care îl iubești. Află mai multe detalii despre gama de capsule 100% biodegradabile aici.


*Această marcă aparține unei terțe părți care nu are legătură și nu este asociată cu Julius Meinl Group


**Votat Produsul Anului 2021: Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Cafea capsule”, eşantionul a fost de 507 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.4%. Studiul a avut loc în perioada 24.03.2021 – 16.04.2021. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com.













































 

Alte articole cu:
cafea