Smoothie & milkshake

Reteta Smoothie de toamna pentru slabit – by Carmen Bruma

portii reteta 1 porții
complexitate reteta Redusa 
admin postat de
Postat pe: 04-01-2017
Adaugă în cartea de bucate
Vezi si reteta video pentru
"Smoothie cu pepene rosu si galben (reteta video)"
 

ingrediente

1 portii

   1 grepfruit mare ( 300 g)
   2 maini de baby spanac
   jumatate de
   1 mana frunze
   o bucatica de 23 cm de ghimbir

mod de preparare

Am observat ca slabitul este de departe subiectul vostru preferat asa ca o sa rezum astazi cateva lucruri care pe mine m-au ajutat sa dau jos peste 30 de kilograme si sa nu le mai pun inapoi.
1. Cura de slabire nu este un mod de viata. Ea este necesara pentru a ajunge la greutatea dorita si trebuie urmata de un regim de stabilizare si un mod de viata care sa te ajute sa-ti mentii rezultatele cat mai mult timp. Intoarcerea la vechea alimentatie inseamna ingrasare. O cura de slabire nu are termen de garantie.
2. Un regim de slabit trebuie sa contina toate grupele de nutrienti, proteine, glucide, lipide sa asigure necesarul de vitamine, minerale, apa si sa aiba o valoare calorica inferioara necesarului zilnic al organismului. Necesarul caloric mediu pentru mentinerea greutatii este aproximativ 1800-2000 cal/zi la femei si 2300-2500 cal, la barbati. Atunci cand vrei sa slabesti trebuie sa reduci treptat acest aport caloric. Restrictia se face pe seama carbohidratilor si grasimilor nu a proteinelor. Dietele sub 1200 cal/zi la femei si sub 1400 cal/zi la barbati sunt periculoase pentru sanatate. Ritmul de slabire sigur pentru organism este de aproximativ 1kg/saptamana.
3. Fructele ingrasa! Daca vrei sa slabesti trebuie sa tii cont de asta. Poti sa consumi fructe cu mai putine zaharuri dimineata; grepfruit, para, ananas sau sa le amesteci cu frunze si legume intr-un suc sau smoothie. O varianta de gustare lichida potrivita pentru prima parte a zilei este sucul din grepfruit, spanac, kale,lamaie, ghimbir. Eu il prepar cu ajutorul storcatorului prin presare la rece Kuvings http://bit.ly/2eeETu1 care pastreaza toate vitaminele si mineralele din fructe si legume
Se monteaza sita pentru suc, se spala si se curata ingredientele apoi se introduc pe rand in storcator. Sucul rezultat se bea imediat pentru a beneficia de efectele lui adica, energizare si stimularea metabolismului.
4. E normal ca intr-un proces de slabire ritmul sa fie diferit de la o saptamana la alta si sa existe perioade in care stagnezi. Nu dispera si nu abandona dieta! In general, atunci cand ajungi la un platou (stagnare), trebuie sa schimbi ceva in dieta sau in programul de miscare (daca exista unul). O persoana care a tinut multe cure de slabire (drastice) va slabi mai greu decat una aflata la prima experienta de acest gen.
5. Sportul poate sa ingrase daca nu ai grija ce mananci! Chiar daca pare un non sens, multe dintre persoanele care incep sa faca miscare au pofta mai mare de mancare decat inainte si consuma un numar mai mare de calorii fata de cel pe care il ard iar acumularea de kilograme e o consecinta logica.
6. Unul dintre cele mai importante lucruri atunci cand vrei sa slabesti e motivatia. Nu-ti mai plange de mila si foloseste-ti energia pentru a obtine lucruri care sa-ti foloseasca! Cura de slabire nu incepe "de luni " ci ACUM !
Incearca si Smoothie de piersici si sirop de agave
Daca ti-a placut reteta noastra "Smoothie de toamna pentru slabit – by Carmen Bruma" nu uita sa ii faci un review.
Vezi si alte retete din categoria Smoothie & milkshake

Recomandari pentru tine si casa ta

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate
Incearca si alte reţete din categoria:
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți și promoții introdu adresa ta de email și apasă butonul trimite

Vă asigurăm că informațiile dumneavoastră vor fi păstrate în siguranță și în orice moment vă puteți schimba opinia făcând click pe link-ul de dezabonare din subsolul oricărui e-mail pe care îl primiți de la noi.