Retete de slabire

Cura cu cereale Oshawa

(0)
admin

postat de


Regimul este urmatorul:
Timp de 10 zile se consuma numai cereale Yang (grau, orez, mei si hrisca). In afara de apa si sare nu se mai accepta nimic altceva. Se mananca pe saturate in doua sau mai multe mese/zi si in nici un caz nu se va rabda de foame in timpul curei.
In cazul unor afectiuni cronice, este indicat sa se urmeze mai multe cure succesive de cate 10 zile, cu pauza de 3-4 zile intre ele, pana la vindecare. In pauza si inca 3-4 luni dupa insanatosire se va tine o dieta lacto-vegetariana pura.
Se beau 2 litri de apa plata/zi.
Daca apare tendinta de constipatie, se fac clisme.
Dupa urmarea acestui regim creste vitalitatea, capacitatea de munca, se imbunatatesc memoria si capacitatea de concentrare, somnul devine mult mai odihnitor si se amplifica magnetismul curativ. Are loc o reantinerire, revitalizare si regenerare.
Este un regim de purificare indicat in toate afectiunile
RETETE CU CEREALE CARE POT FI PREPARATE IN TIMPUL CUREI
1. Turtite din grau
Ingrediente: 500 g grau curat, 1 lingurita sare grunjoasa, 150 ml apa.
Mod de preparare: Se macina fin graul (cu o rasnita electrica sau cu o moara casnica de uruiala), obtinandu-se faina integrala, din care se face o coca cu apa si sarea. Se lasa la inmuiat 30 de minute, apoi se fac turtitele, care se coc in tigaie fara ulei, la foc mic. Faina de grau integrala gasiti la orice magazin naturist
2. Grau, hrisca sau mei copt
/>Ingrediente: 300 g grau, hrisca sau mei, 1 lingurita sare grunjoasa.
Mod de preparare: Se spala bine graul si se pune in tigaie sau ceaun de fonta cu apa si sare, atat cat sa-l acopere. Se lasa la foc iute pana se evapora apa si se amesteca continuu pana graul isi schimba culoarea si este usor de mestecat. Hrisca si meiul pot fi coapte fara a fi umezite in prealabil.
3. Terci de grau
Ingrediente: 200 g faina de grau integrala, 400 ml apa si un varf de cutit sare grunjoasa.
Mod de preparare: Se pune apa cu sare la fiert. Cand clocoteste, se toarna (in ploaie) faina de grau integrala, pana se obtine consistenta dorita. Se fierbe 20-30 de minute.
4. Supa de orez cu galuste de grau
Ingrediente: 100 g faina de grau integrala, 100 g orez, jumatate de lingurita de sare, 500 ml apa.
Mod de preparare: Din graul macinat, putina apa si sare se face o coca moale si se lasa la inmuiat 30 de minute. Se fac galuste mici care se pun in apa clocotita cu sare, se fierb 10 minute, apoi se adauga orezul si se mai fierb 20 de minute.
5. „Lapte” de grau
Ingrediente: 40 g grau si 300 ml apa.
Mod de preparare: Se macina graul (la rasnita de cafea), se pune intr-o cana mare si se toarna apa fierbinte; se agita si se lasa la racit. Inainte de a se consuma, se amesteca continutul.
6. „Pilaf” simplu
Ingrediente: 100 g orez, 300 ml apa, 1/2 lingurita sare grunjoasa.
Mod de preparare: Se spala bine orezul si se pune la fiert cu apa si sarea intr-un vas de fonta, la foc moderat, 20 de minute.
7. Hrisca cruda
Ingrediente: 200 g hrisca.
Mod de preparare: Se spala boabele de hrisca, se pun intr-un vas si se acopera cu apa. Dupa 1-2 ore hrisca se inmoaie, se umfla si se poate consuma. Hrisca poate fi inlocuita cu grau, cu conditia sa fie pus la inmuiat cu o seara inainte.
8. Pasta de orez
Ingrediente: 200 g orez, 400 ml apa, 1/2 lingurita sare grunjoasa.
Mod de preparare: Se macina orezul cu o rasnita de cafea. Se pune apa cu sare la fiert. Cand clocoteste, se adauga faina de orez. Se fierbe 15-20 minute.
9. Placinta de grau cu orez fiert
Ingrediente: 500 g faina de grau integrala, 200 g orez, 1 lingurita de sare grunjoasa.
Mod de preparare: Se prepara o coca cu apa calduta si sare din grau integral si se fierbe orezul separat cu putina sare. Se intinde coca cu un facalet pentru a obtine o foaie de placinta, dar ceva mai groasa decat cea de la patiserie. Se pune orezul fiert la mijloc si se ruleaza foaia de placinta. Se presara putina faina integrala pe tava, se aseaza 3 rulouri si se coc la foc iute 10-20 de minute. Se taie in felii groase si se mananca in decurs de 7-10 ore.
10. Fulgi din cereale (grau, orez, secara, ovaz)
Se cumpara de la supermarket sau magazine naturiste si se consuma ca atare, uscate, sau inmuiate in apa, simple sau combinate si in cantitatea pe care o dorim.
11. Turtitele multicereal
Se prepara ca si cele din grau. Pentru a pregati coca, pe langa faina integrala din grau, se folosesc suplimentar mei macinat si fiert, hrisca macinata inmuiata cu apa 2-3 ore sau orez macinat si fiert, amestecate in proportii egale sau dupa imaginatia de moment.

recomandari

(0)

Un medic din Japonia a analizat efectul sucului de orz verde asupra familiei sale si a decoperit ca este un ...

citește—

(0)

Cerealele
integrale nu pierd nimic din componenele esentiale ale boabelor
proaspete astefel vom ...

citește—

(0)

Cerealele sunt in prezent cel mai
popular aliment pentru micul dejun in tarile occidentale. Cerealele ...

citește—

Comentarii

0 comentarii

Autentificați-vă pentru a posta comentarii

newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutati si promotii introdu adresa ta de email si apasa butonul trimite

×