Budinci

Reteta Mic dejun bogat in fibre, made by Carmen Bruma

portii reteta 1 porții
complexitate reteta Redusa 
preparare reteta 06m 
admin postat de
Postat pe: 19-10-2016
Adaugă în cartea de bucate

ingrediente

1 portii

   lapte de migdale – 300 g
   fulgi de ovaz – 2 linguri
   seminte de chia – 1 lingura
   prune uscate – 10 buc
   taiate marunt
   scortisoara – dupa gust
   ciocolata 80% cacao – 1 lingurita ciocolata rasa

mod de preparare

• puteti cumpara lapte de migdale sau puteti sa-l preparati acasa cu ajutorul storcatorului prin presare la rece Kuvings
• pentru 300 ml lapte de migdale folositi 80-100 g migdale si 400 ml apa plata. Lasati migdalele la inmuiat cateva ore
• echipati storcatorul prin presare la rece Kuvings cu sita pentru suc
• adaugati migdale usor in storcator, alternand cu apa plata. Laptele va iesi destul de gras si nu aveti nevoie de punga pentru strecurat, ca atunci cand preparati laptele la blender.
• dupa ce laptele e gata, turnati-l intr-un bol, adaugati fulgii de ovaz, semintele de chia, prunele taiate cubulete, scortisoara si ciocolata neagra. Asteptati pana cand amestecul capata o consistenta mai groasa, de budinca.

Iata o reteta simpla de mic dejun bogat in fibre, satios, energizant si usor de preparat.
Pe langa mesele regulate, alimentatia echilibrata, hidratarea corecta si controlul stresului este important sa consumam zilnic 30-35g de fibre solubile si insolubile, mai precis legume, fructe, leguminoase, cereale integrale si seminte. Fibrele nu contin calorii, insa nici substante nutritive. Ele sunt de ajutor atunci cand doriti sa slabiti. Actioneaza ca un burete care absoarbe apa, confera o stare de satietate si combate constipatia. 
Totusi, prea multe fibre insolubile (din cereale integrale, tijele, frunzele si radacinile plantelor) sunt agresive pentru intestinele sensibile ale copiilor si grabesc digestia, astfel incat calciul si fierul nu au suficient timp sa se absoarba.

Savureaza cu placere!

Articolul complet: http://www.carmen-bruma.ro/mic-dejun-cu-fibre-pentru-o-digestie-sanatoasa/
Incearca si Spuma de ciocolata pentru Halloween
Daca ti-a placut reteta noastra "Mic dejun bogat in fibre, made by Carmen Bruma" nu uita sa ii faci un review.
Vezi si alte retete din categoria Budinci

Recomandari pentru tine si casa ta

PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate
Incearca si alte reţete din categoria:
Comentarii
0 comentarii
Autentificați-vă pentru a posta comentarii
newsletter

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți și promoții introdu adresa ta de email și apasă butonul trimite

Vă asigurăm că informațiile dumneavoastră vor fi păstrate în siguranță și în orice moment vă puteți schimba opinia făcând click pe link-ul de dezabonare din subsolul oricărui e-mail pe care îl primiți de la noi.